Sponsorn av podcasten har valt att byta från Zenbev till ljusterapiskärmen Yumalite, eftersom Yumalite blev så populär här i Sverige.
Vi har därför också en ny annons på 4health.se – för Yumalite, dvs den ljusterapiprodukt som omnämns i intervjun om vinterdepression i avsnitt 65 av podden. Jag har fått en del email från er som inte hörde vilken webbsida jag nämnde i podcasten, men nu kan ni klicka på annonsen helt enkelt.
Jag förtydligar detta eftersom jag vill vara helt öppen och transparent med allt innehåll på 4health.se och i podden – inklusive annonser och sponsorer.
Och ni lyssnare och läsare får gärna komma med åsikter om detta, jag tar till mig av all feedback så länge den är konstruktiv
Anledningen till att jag överhuvudtaget har en sponsor är för att kunna lägga all den tid jag gör på att producera gratis material – dvs podcaster, intervjuer och inlägg här på 4health.se. Hade jag inte haft en sponsor så hade jag varit tvungen att lägga mer tid på inkomstgenererande aktiviteter såsom konsultationer och föreläsningar.
Jag har bara sponsorer som jag själv kan stå för och kan testa. Jag tycker så långt att det här är en toppenprodukt. En riktig biohacker-pryl som kan göra skillnad för hälsan här uppe i mörkret. Jag testar själv och vill gärna höra från er andra som testat ljusterapi – vad tycker ni, hur funkar det?
Kanske får det till och med bli en julklapp till några i min omgivning som jag tror skulle behöva lite ljusterapi 🙂
Missa inte heller att du får rabatt om du använder koden “podcast” när du köper Yumalite och även andra produkter på zenbev.se
Yumalite hittar du genom att klicka på annonsen här till höger.
Tina says
Hej Anna!
Jag beställde och betalade för lampan för 1 och 1/2 vecka sedan men har inte hört ett ljud från Zenbev. De svarar inte heller på mail som är enda kontaktinformationen. Jag tycker du ska tänka på att bara ha seriösa sponsorer. Jag hoppas jag kan få tillbaka mina 599:-
/Tina
Anna Sparre @ 4health.se says
Va?! Har du fortfarande problem? De är extremt seriösa, så det måste ha blivit fel någonstans. Maila mig så sätter jag dig i kontakt med rätt person
Emma says
Min leverans tog ca 1 v, och jag har nu använt den dagligen i ca 2 v. Tycker jag upplever en viss skillnad, lite mer energi o godare sömn! I
Anna Sparre @ 4health.se says
så bra!
Jenny says
Hej!
För ca 2 veckor sedan så beställde jag en yumalite, tyckte det lät jätte intressant med tanke på att jag lätt blir påverkad av mörkret denna tid på året. Men nu två veckor senare har jag fortfarande inte hört något eller fått min produkt. Försökte ringa det svenska telefon nr men det blev kopplat utomlands . Mailet svarade se inte på. 3 dagar efter mitt mail såg kag stt de satt tillbaka mina pengar. Men jag vill ju ha produkten. Vet du hur jag ska göra gör att få tag på denna produkt?
Anna Sparre @ 4health.se says
Så konstigt! Men det var ju bra att du fick tillbaka pengarna i alla fall. Ring dem i Kanada, googla Biosential så hittar du dem
Anna Sparre @ 4health.se says
Du kan också kontakta Lindroos i Sverige som är svensk importör