Börjar morgonen idag med en hälsoshot. Gör man i större mängd fungerar det utmärkt
som en hel frukost.
I mixern idag hällde jag kokosmjölk, några björnbär och en liten bit banan. Fint fett och massor med vitaminer. Och såklart mycket gott! 🙂
God väg till hälsa

Lär dig hur kroppen fungerar och påverka rätt processer i din kropp
[Läs mer...]
IR-halvkroppsmadrass helt ny/oanvänd Nu säljer jag denna fina IR-madrass med kraftfullt infrarött ljus eftersom jag har dubletter. Den är endast uppackad för … [Läs mer...] about Säljer IR-madrass samt massagepistol m värme. Vill du köpa? 💚
Av någon anledning så börjar banan bli vanligare på LCHF-bloggar. Varför inte ta avocado i stället?
Det kan man göra, avokado är toppen i smoothies, men den här funkar utmärkt utan banan också – med bara bär och kokosmjölk.
För min egen del är det viktigare att äta paleo än att räkna kolhydrater och jag tycker banan är ett utmärkt sötningsalternativ för den som vill ha det.